• Obchod s dětským secondhand a outlet oblečením

    VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (což nás velmi mrzí), můžete zboží do 14 dní od nákupu vrátit.


    Co všechno je potřeba?

    K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

    Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ a nákupního dokladu, který jste obdrželi se zbožím nebo na svoji e‑mailovou adresu.



    Jak dodržet zákonnou 14 denní lhůtu

    Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

    Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem.


    Určitě není vždy potřeba řešit situaci rovnou vrácením zboží, zvláště jedná-li se pouze o nějakou nesrovnalost. Zkuste nás nejprve kontaktovat, ať můžeme Vaší situaci individuálně řešit. Kontaktovat nás můžete na info@zabza.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře či přímo online na webu či Facebooku.


    V případě, že mezi námi dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:


    Česká obchodní inspekce

    Ústřední inspektorát – oddělení ADR

    Štěpánská 15

    120 00 Praha 2


    Email: adr@coi.cz


    Web: adr.coi.cz


    Můžete rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/